tirsdag den 20. august 2013

En Køredragt er født ;-) Endelig kom der lidt gang i produktionen!...

Juli måned har været temmelig travl på familiefronten og begyndelsen af august har bestemt ikke været mindre travl. 
Fordi i vores familie bliver alle født om sommeren, ej det er ikke helt rigtig men vi har næsten holdt eller været til fødselsdage hver weekend i juli og august, nu er vi endelig ved at være på den anden side og jeg kan forhåbentlig snart komme i gang med resten af mine projekter til lillesøster.

Inden jeg kunne komme så langt skulle jeg lige være færdig med en dragt jeg har lovet væk! Den meget tålmodige Emma har snart ventet en måned på denne heldragt. Jeg er rigtig glad for at jeg nåede at blive færdig inden hendes lille pige bliver født :-)




 
Jeg er rigtig tilfreds med resultatet og syntes den er blevet helt som jeg ønskede. Dragten er lavet fra et mønster fra minikrea. For dem der ikke har gættet det så er jeg svært begejstret for minikrea's mønstre.

Den primære grund er at jeg syntes de er rigtig lette at gå til men også lette at lave ændringer i. Det er vigtigt for mig fordi jeg rigtig tit har en idé om det jeg gerne vil lave men sjældent kan finde det helt perfekte mønster. De har ofte selv en masse bud på variationer og nogle gange giver det også anledning til endnu flere idéer.



Mønsteret kan købes i flere stofbutikker men også på nettet bla her

Nu var denne dragt ikke til vores kommende lillesøster men har planer om at lave en mere dog med lidt forandringer fra denne, det er jo ikke sjovt at lave det samme hver gang ;-) Jeg poster her på bloggen når jeg har lavet næste version nok også før da det ikke lige det det første på min "TO DO"-liste.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker den allerede og glæder mig til at få den hjem, og ikke mindst til at putte Lille E i den ;)

    <3

    SvarSlet